-

-

LOST?!

2014. április 03. - Mikey88

Egy hónapnyi kihagyás után ismét jelentkezem, összejöttek rendesen a dolgok, legyen elég ennyi :D

Márciusban kezdtem meg újabb kisfilmem/etűdöm előkészítését, szervezését. Egy pár perces alkotás, amolyan gyakorlásként két év kihagyás után.

Ennek eredményeként március 30-án elkezdtük a felvételeket és pár óra alatt meglettünk a film nagy részével, ezen a hétvégén pedig befejezzük és hamarosan publikálom is :)

Másrészről elkéste a bejelentéssel, ugyanis nagyon szép és jó dolog történt a hőn szeretett Tabán mozimmal :) hiszen újra megnyitott, a hírt csak nemrég hallottam így még nem jártam ott, de mindenképpen sort kerítek rá a közeljövőben, hiszen korábbi bejegyzéseim alkalmával már megemlítettem párszor, hogy milyen kedves nekem az a hely. Több vetítést is szerveztem oda, most felújították és új néven TABÁN KINOTÉKA néven folytatja tovább életét.

Ritka dolog, amikor sikerült egy art-mozit megmenteni, hiszen még a Hunnia és az Odeon mozikat sem sikerült.

A bejegyzés trackback címe:

https://filmsiheder.blog.hu/api/trackback/id/tr755896747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása