-

-

Egy rövid bejegyzés

2014. február 24. - Mikey88

Az origo oldalán lévő cikkről jutott eszembe, ami a rövidfilmekről szól és érdemes megnézni, mert most összegyűjtötték egy csokorba a legjobbakat. 

Az alkotók között van Szirmai Márton, aki szintén mondhatni a rövidfilmek megszállottja, ahogy én is. 

Személy szerint már gyerekkorom óta sokkal jobban szerettem a rövidfilmeket és én sem egy gyakorlási folyamatként tekintek rá, hanem mint önálló filmes műfajként.

Azért is szerettem, mert nem hosszúak, ami az amúgy is rohanó világunkban fontos szempont, mivel nagyfilmeknél másfél órás játékidőt kitölteni tartalmasan nagyon sokszor nem jön össze így pedig becsapva érezzük magunkat. Ellenben a rövidfilmek mindig lényegre törőek és általában jópofa csattanójuk van, ami mindig kitölti a szívünket valami különleges jó érzéssel. Mindig érdekesebb és izgalmasabbnak tekintettem ezeket a filmeket.

A bejegyzés trackback címe:

https://filmsiheder.blog.hu/api/trackback/id/tr315831117

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása