-

-

JP 3D

2013. május 03. - Mikey88

bg.jpg_1060x900

Tavaly a Titanic 3D volt egy megvalósúlt álom, hogy újra moziban élhettem át, most egy másik gyermekkori élményemet élvezhettem a maga teljes valójában, sose hittem volna, de ezt tényleg moziban érdemes megnézni! A 3D ott és úgy működik, ahogy annak kell, a hangot is a szinkronnal együtt újrakeverték, hogy még ütősebb legyen. 110% nosztalgia! Fölösleges szavakat fecsérelni rá, mindenki tudja, milyen hihetetlen jelenség a Jurassic Park és még mindig megállja a helyét a mostani mozis dömping mellett ráadásúl ezt az elismerést annak is köszönheti, hogy ellentétben a mai látványmozikkal ennek mind a karakterei, mind a sztoria magával ragadó és nem csak egy üresjárat, amit néha megszakít egy-egy látványos cgi jelenet, főleg, hogy ennél a filmnél nem is a cgi a döntő, hanem az animatronika! 

Óriási élmény! A 3D-nek köszönhetően valódi izgalom és rémület kerülgeti az embert, főleg annal a résznél mikor a Rex a gyerekeket terrorizálja. Ugyanaz a félelem fogott el, mint, amit gyermekkoromban éltem át. Nem hittem volna, hogy egy olyan film fogja rámhozni a frászt, amit vagy ezerszer láttam már és kívülről tudom mikor mi következik.

Aki teheti az menjen és nézze meg, ezt tényleg érdemes! Ebben a hónapban biztos jó párszór vetítik majd a mozik szóval mégegyszer még biztos beülök rá megnézni még ebben a hónapban, de valószínű, hogy még a jövő héten :D

A bejegyzés trackback címe:

https://filmsiheder.blog.hu/api/trackback/id/tr895265493

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása