-

-

Visszatértem! :)

2012. augusztus 08. - Mikey88

Hosszú időre tűntem el, mivel legújabb kisfilmem forgatása és a felvételi eljárások plusz a nyaralás is sok időmet elvette, de most, hogy végre elkészült a film és az interneten is elérhető megfelelőnek találtam az időt, hogy újra blogoljak.

Egy időben úgy voltam vele, hogy elég volt ebből ennyi, de most ismét elkezdem :)

És mi már ha nem új kisfilmem sarkalna erre a visszatérésre, amelyben egy férfi ellen mintha csak összeesküdne az egész világ; jó szórakozást!


Itt jegyezném meg, hogy az általam korábban használt filschiedert lecseréltem a normálisabb filmsiheder jelzőre, valamint a zibi07 nick nevet is eldobtam és horsz88-ként fogok ezentúl blogolni.

A bejegyzés trackback címe:

https://filmsiheder.blog.hu/api/trackback/id/tr694702482

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása